Support

Community support

Inloggen via de Website


Hey!


Optie A

1. Vul het e-mail adres in dat je hebt gebruikt
bij je aankoop.

2. Klik dan op 'Ga verder'.

3. Je ontvangt een e-mail met directe inloglink.

 


Optie B

1. Klik op 'Inloggen met wachtwoord'

2. Vul je e-mail in en daarna je wachtwoord

3. Weet je je wachtwoord niet (meer) klik dan op wachtwoord vergeten.

4. De mail hiervan kan in je spambox of prullenbak terechtkomen

 


Inloggen via de Huddle app

1. Open de app 'Huddle e-learning & community' op je telefoon.

2. Nog geen app? ga naar de appstore om het te downloaden.

3. Controleer eventueel of je de laatste versie hebt in de appstore



null

4. Klik op Inloggen.

Je kan ook inloggen zonder wachtwoord.

5. Vul je e-mail adres in en klik op ga verder.

6. Je ontvangt dan een e-mail met een directe inloglink.

7. Of kies voor 'Inloggen met wachtwoord'

8 Vul je e-mail in en je wachtwoord en klik op Inloggen.
9. Geen wachtwoord? Klik dan op 'wachtwoord vergeten' om een reset e-mail te ontvangen, of gebruik de optie inloggen zonder wachtwoord.


null





Technische hulp!

Technische issues? (website of Huddle app)

(Website) Verwijder de cookies van je webbrowser

Hoe je dit doet verschilt per webbrowser. Je kan het beste zoeken in Google hoe dit voor jouw webbrowser werk of kijk bijvoorbeeld op https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen

(Website) Update je webbrowser of gebruik een andere

Controleer je webbrowser op updates, zoek in Google hoe dit werkt voor jouw webbrowser of kijk bijvoorbeeld op https://nl.wikihow.com/Je-browser-bijwerken

Kijk Anderszijds of je een andere webbrowser wil downloaden zoals Google Chrome.

(Website) Gebruik incognito modus

Elke webbrowser heeft een incognito modus, dit is een internetpagina die geen cookies (tijdelijke internetbestanden) opslaat en die je browsegedrag niet vastlegt. Zoek in Google hoe dit werkt voor jouw webbrowser of kijk bijvoorbeeld op https://nl.wikihow.com/Incognitomodus-activeren

Herstart je apparaat

Het is altijd goed om je apparaat te herstarten, hiermee worden alle systemen opnieuw geladen waardoor je programma ververst en je vaak weer gewoon verder kan met wat je wil doen. Je kan ook altijd eerst proberen om alleen je programma af te sluiten en opnieuw op te starten, maar dit is niet altijd voldoende.

Gebruik een ander apparaat

Gebruik je een smartphone of tablet? Probeer dan eens om verder te gaan op een PC. In de community kan het soms voorkomen dat je eerst moet inloggen op een PC, voordat je daarna (blijvend) de app kan gebruiken.

Controleer je internetverbinding

Voor de hand liggend, maar check voor de zekerheid of je een goede internetverbinding hebt. Verbreek desnoods even de verbinding en probeer het opnieuw.

(App) Log uit, sluit de app af en log daarna opnieuw in

Hiermee ververs je app en kun je mogelijk weer verder

(App) Controleer de Huddle app op updates

Ga naar de Appstore of Playstore van je smartphone of tablet en controleer of je de laatste versie hebt gedownload

De Huddle app of de Website?

Je kan de website community.hypnoseinstituutnederland.nl gebruiken op je PC of in een internetpagina op je smartphone of tablet.

De Huddle app is echter specifiek bedoeld voor je smartphone of tablet. Dit is een applicatie van dezelfde community website die is geoptimaliseerd voor je smartphone of tablet en werkt doorgaans het beste.

Problemen met de app? Dan kun je ook altijd op je smartphone of tablet naar een internetpagina gaan naar community.hypnoseinstituutnederland.nl, dit werkt iets minder ideaal maar is een goede plan B

Klantportaal

Klik hier om naar het Klantenportaal te gaan.

In het Klantenportaal kun je je aankopen en facturen inzien en je abonnementen beheren (stopzetten of activeren).

Je vult hetzelfde e-mail adres in waarmee je je aankoop hebt gedaan. Vervolgens ontvang je op dat e-mail adres een tijdelijke code als wachtwoord om in te loggen.