Producten in de Community

Ga naar je account via:

PC: community.hypnoseinstituutnederland.nl
of
Smartphone / tablet: Huddle app e-learning & community

Artikelen in Producten in de Community

Waar vind ik mijn Product?
Hoe kom ik bij mijn product? Heb je een online product aangeschaft? Volg de...
Abonnementen
Het Hypnose Instituut heeft op het moment 2 abonnementen beschikbaar: - Beste...
Klantportaal en annuleren
Overzicht producten Klik op Klantenportaal om je aankopen, abonnementen en...
Technische Issues

Technische issues? (website of Huddle app)

(Website) Verwijder de cookies van je webbrowser

Hoe je dit doet verschilt per webbrowser. Je kan het beste zoeken in Google hoe dit voor jouw webbrowser werk of kijk bijvoorbeeld op https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen

(Website) Update je webbrowser of gebruik een andere

Controleer je webbrowser op updates, zoek in Google hoe dit werkt voor jouw webbrowser of kijk bijvoorbeeld op https://nl.wikihow.com/Je-browser-bijwerken

Kijk Anderszijds of je een andere webbrowser wil downloaden zoals Google Chrome.

(Website) Gebruik incognito modus

Elke webbrowser heeft een incognito modus, dit is een internetpagina die geen cookies (tijdelijke internetbestanden) opslaat en die je browsegedrag niet vastlegt. Zoek in Google hoe dit werkt voor jouw webbrowser of kijk bijvoorbeeld op https://nl.wikihow.com/Incognitomodus-activeren

Herstart je apparaat

Het is altijd goed om je apparaat te herstarten, hiermee worden alle systemen opnieuw geladen waardoor je programma ververst en je vaak weer gewoon verder kan met wat je wil doen. Je kan ook altijd eerst proberen om alleen je programma af te sluiten en opnieuw op te starten, maar dit is niet altijd voldoende.

Gebruik een ander apparaat

Gebruik je een smartphone of tablet? Probeer dan eens om verder te gaan op een PC. In de community kan het soms voorkomen dat je eerst moet inloggen op een PC, voordat je daarna (blijvend) de app kan gebruiken.

Controleer je internetverbinding

Voor de hand liggend, maar check voor de zekerheid of je een goede internetverbinding hebt. Verbreek desnoods even de verbinding en probeer het opnieuw.

(App) Log uit, sluit de app af en log daarna opnieuw in

Hiermee ververs je app en kun je mogelijk weer verder

(App) Controleer de Huddle app op updates

Ga naar de Appstore of Playstore van je smartphone of tablet en controleer of je de laatste versie hebt gedownload

De Huddle app of de Website?

Je kan de website community.hypnoseinstituutnederland.nl gebruiken op je PC of in een internetpagina op je smartphone of tablet.

De Huddle app is echter specifiek bedoeld voor je smartphone of tablet. Dit is een applicatie van dezelfde community website die is geoptimaliseerd voor je smartphone of tablet en werkt doorgaans het beste.

Problemen met de app? Dan kun je ook altijd op je smartphone of tablet naar een internetpagina gaan naar community.hypnoseinstituutnederland.nl, dit werkt iets minder ideaal maar is een goede plan B

Mijn product staat op slot

Controleer of je bent ingelogd met je e-mail. Check specifiek of je bent ingelogd met hetzelfde e-mail adres waarmee je je aankoop hebt gedaan, dit is namelijk het e-mail adres dat je account wordt. Het komt voor dat mensen dubbele accounts hebben of een spelfout maken bij de aankoop, in dit geval kun je het beste contact opnemen met support.

...